KIINTEISTÖNHOITAJALLE TYÖTÄ TARJOLLA!

Lieksan Kiinteistöt Oy:n palvelukseen yhtiön hoidossa olevien kiinteistöjen kiinteistöhoitoon haetaan kiinteistönhoitajaa
.
Kiinteistönhoitajan tehtäviin kuuluu erityyppisten kiinteistöjen (asuntojen, koulujen, terveyden- ja vanhustenhuollon rakennusten, päiväkodin ja muiden kiinteistöjen) teknisten laitteiden toimintojen seuraaminen, huolto- ja korjaustyötä, sekä piha-alueiden kesä- ja talvipuhtaanapitoa, viheralueiden hoitoa, lumityötä sekä liukkaudentorjuntaa.

Työ on pääasiassa päivätyötä (38 h 15 min /viikko), mutta edellytämme osallistumista jaksottaiseen huoltomiespäivystykseen. Päivystysvuorossa olevan huoltomiehen on oltava tavoitettavissa puhelimitse ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin, ja tarvittaessa saavuttava kiinteistölle työtehtäviinTyöhön vaaditaan alalle soveltuvaa koulutusta (esim. LVI-, sähkö-, rakennusautomaatio- tai kiinteistöalalta) ja riittävää kokemusta kiinteistöhoidon tehtävistä.
Työtehtävien hoitaminen edellyttää oma-aloitteisuutta, valmiutta itsenäiseen työskentelyyn ja vastuullista asennetta työtehtävien hoitamisessa, sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, atk - perustaitoja.
Tehtävän hoitaminen edellyttää B-ajokorttia.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Tehtävään valittavalla on kuuden (6) kuukauden koeaika, ja valitun on ennen toimen vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan.
Palkkaus määräytyy Avainta ry:n työehtosopimuksen (AVAINTES) mukaan.

Työ alkaa sopimuksen mukaan. Tehtävä edellyttää riittävää suomen kielen taitoa.

Lisätietoja antaa huoltotyönjohtaja Anssi Puumalainen, 04010 44767.
Tarkemmat tiedot:
Työsuhde: Kokoaikatyö
Työaika: 38 h 15 min /viikko
Työn jatkuvuus: Toistaiseksi voimassa oleva
Työ alkaa: Sopimuksen mukaan
Osoite: Rantalantie 5, 81720 Lieksa
Lieksan Kiinteistöt Oy (0416912-9)
Hakuohjeet
Hakeminen tapahtuu määräaikaan 30.06.2022 klo 12.00 mennessä ensisijaisesti sähköisesti osoitteessa toimisto@lieksankiinteistot.fi. Hakemuksen voi toimittaa myös määräaikaan mennessä osoitteeseen Lieksan Kiinteistöt Oy, Rantalantie 5, 81720 Lieksa, kuoreen merkintä "Kiinteistönhoitaja".