TYÖTÄ TARJOLLA!

Haemme joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen Lvi- asentajaa sekä sähköasentajaa.

1.  Lvi-asentajan työ koostuu kiinteistöjen Lvi-kunnossapito- ja huoltotöistä.  Sinulla voi olla koulutus ja /tai riittävä kokemus LVi-puolen tai kunnossapitotöistä. Valitulla tulee olla voimassa oleva B-ajokortti. Edellytämme hyvää suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa
  2. Sähköasentajan työ koostuu pääasiassa kiinteistöjen sähköasennusten kunnossapito- ja huoltotöistä. Kelpoisuusvaatimuksena on sähköasentajan koulutus sekä vähintään 5 vuoden kokemus sähkötöistä. Valitulla tulee olla voimassa oleva B-ajokortti. Edellytämme hyvää suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa

Meillä on tarjota tiivis ja hyvällä työmotivaatiolla varustettu moniammatillinen kunnossapidon ryhmä sekä vaihtelevat monipuoliset työtehtävät.

Noudatamme Avainta ry:n työehtosopimusta.

Ennen työnvastaanottamista valitun tulee esittää todistus terveydentilastaan 30 päivän kuluessa valituksei tulemisesta.

Koeaika on kuusi (6) kuukautta.

Alkuperäiset tutkinto- ja työtodistukset tulee esittää mahdollisen haastattelun yhteydessä. Haastatteluja voidaan pitää jo hakemustaikana.

Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Hakemukset on toimitettava 20.5.2022 klo 12.00 mennessä ensisijaisesti sähköpostitse osoitteella  toimisto@lieksankiinteistot.fi tai postitse osoitteella Lieksan Kiinteistöt, Rantalantie 5, 81720 Lieksa.

Merkitse kuoreen tunnus "Lvi-asentaja" tai "Sähköasentaja"

• Lisätietoja Lvi-asentajan tehtävästä antaa:  Kunnossapitoinsinööri Heikki Saastamoinen, p. 040 1044766
  • Lisätietoja Sähköasentajan tehtävästä antaa: Sähkötöiden johtaja Anssi Puumalainen, p. 040 1044767